دکتر محمد رضا هادی   Dr. M. R. Hadi
دکتر محمد رضا هادی   Dr. M. R. Hadi

دکتر محمد رضا هادی Dr. M. R. Hadi

زیست شناسی

کتاب های مکانیسم عمل هورمون های گیاهی جلد اول و دوم

کتاب مکانیسم عمل هورمون‌های گیاهی (جلد اول و دوم) در هشت فصل گردآوری و تدوین گردیده است که سه فصل مربوط به مباحث اکسین‌ها، جیبرلین‌ها و سیتوکینین‌ها در جلد اول ارائه شده است و پنج فصل دیگر مربوط به مباحث هورمون گازی اتیلن، آبسیزیک اسید، برازینو‌استروئید‌ها، جاسمونیک اسید و سالیسیلیک اسید در جلد دوم ارائه گریده است. در تمام فصل‌های کتاب تقریباً مطالب مربوط به مقدمه و تاریخچه ترکیبات هورمونی، متابولیسم آن‌ها، اثرات فیزیولوژیکی آن‌ها، مکانیسم انتقال آن‌ها، روش‌های شناسائی آن‌ها، مکانیسم عمل آن‌ها و تئوری‌های مربوطه در این خصوص و همچنین کاربردهای تجاری هورمون‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. تاکنون کتابی به زبان فارسی در زمینه مکانیسم عمل هورمون‌های گیاهی در کشور تالیف نشده است و شاید کمتر کتابی پیدا نمود که تمامی موارد در آن به طور کامل جمع‌آوری شده باشد، بدین منظور کتاب‌ها و مقالات بسیار زیادی مورد بررسی قرار گرفته است.  این کتاب ها اکنون انتشار یافته است و برای اطلاعات بیشتر و یا چگونگی تهیه کتاب ها با شماره 09131087411 تماس بگبرید.


نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی هادی از مشهد چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

من تازه دیدم کتاب منتشر کردید خیلی خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید دوستدار شما مهدی هادی

رضایی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم این ترم کتاب مکانیسم همرمونهای گیاهی رو دارم باید هر 2 جلد تهیه کنیم؟

با سلام خانم رضائی اگر دانشجوی اینجانب باشید باید گفت بله باید هر دو کتاب را تهیه کنید و خیلی خوب بخوانیدموفق باشیددکتر هادی

رامینا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام آقای دکتر
من دانشجوی کارشناسی هستم. یک تحقیقی دارم که می خواهم اگر مقدوره به من منابع مناسب معرفی کنید. ممنون

چگونگی جابه جایی و نگهداری آهن در ساختارهای گیاهی(بخصوص تک لپه ای ها) با تاکید بر کانال های مربوطه در سطح سیتوسل و تونوبلاست.

سلام
لطفا به دو لینک زیر مراجعه کنید
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1016/j.febslet.2007.04.043/full

http://www1.montpellier.inra.fr/ibip/bpmp/english/teams/tsf/Curieandbriat2003.pdf

نصرالهی پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:22 ب.ظ

با سلام اقای دکتر.من دانشجوی دکتری هستم.مطالبی در مورد مسیر علامت دهی جاسمونیک اسید میخواستم اگه امکانش هست راهنمایی ام کنید

سلام کتاب مکانیسم عمل هورمون های گیاهی جلد دوم اینجانب را تهیه کنید می تونم براتون بفرستم لطفا با شماره 09131087411 تماس بگیرید

مریم زائری دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:46 ب.ظ

من این کتابو نمیتونم تهیه کنم هرجا سفارش میدم میگن موجود نیست چاپم نداره چی کنم

سلام لطفا با شماره 09131087411 تماس بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد